2,01

2010-08-01 @ 21:55:09
BLÄ! Jag är så grymt trött på den här storyn och alla rykten angående Fabbie. Kan folk inte bara ge sig så historien får sig ett slut? Han har 5-6 år kvar på kontraktet, om det nu blir så länge eller inte går inte att besvara. Men det verkar iaf vara glasklart att det blir ett år till i den röda Gunnerströjan. Dessutom är en flytt i nuläget för mig helt oförståligt. Just nu finns det alldels för mycket i London och Arsenal för honom att ge upp. Men att han en dag kommer återvända till Barca är ett rent faktum, och inga kontsigheter med det.



Såg nyss på den spännande höjdhoppsfinalen med fröken Green. Helt sjukt udnerbart när hon klarade de två sista höjderna, medan tyskan misslyckades. Blev dock rejält chockad när jag hörde att det bara finns två höjdhopperskor som klarat 2 meter i Sverige. Sitter just nu och sjunger i kör med Harry Potter. Myser även över mina dolda kunskaper som gömt sig långt inuti i huvudet som dök fram tidigare idag. Egentligen är det väl ingen konst att veta en av ens stora favoriters fullständiga namn, men med tanke på att den förälskelsen lade sig för flera år sedna tycker jag att man ska låta sig imponeras lite grann. Slutligen vill jag bara påpeka vilken underbart cool morfar jag har. Han är helt enkelt grym!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback