mini max lite

2010-04-20 @ 18:32:40

Vart är mitt hår?! Känns hur kort som helst när jag drar handen igenom det. Men är ändå lycklig idag, känns som man just skrivit klart ett kapitel i en bok om ens liv och man kan äntligen lämna det för att gå vidare till nästa kapitel. Skolan flöt på ganska smärtfritt, hatar dock verkligen tisdagar av en mängd anlendingar. Åkte sedan hem och bakade lite muffins innan jag plugga lite matte. Men koncentrationen försvann snabbt så började städa och fixa ute i köket istället. Nu väntar jag på att pappi ska laga klart maten, är riktigt hungrig.

Resten av kvällen ska åt till lite mattehjälp och sedan en massa serier. Har flera avsnitt att se dessutom har jag fortfarande White collar som skriker efter uppmärksamhet.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback