please buy me a rabbit

2010-04-22 @ 20:01:34
please buy me a rabbit, har gått runt hela dagen med dem orden i huvudet. Störde mig dock inte så mycket på det förrän man var i skolan. Vilket kanske itne är så konstigt.
Stan med Johanna idag var som väntat trevligt. Vi lallade runt i det stora vida området i ovädret och försökte hålla humöret uppe. Jag blev iaf glad när jag till slut kom hem med det som jag letade efter. En kofta till studenten och Jonnas present. Karåöena och jag lyckades sedan förgylla varandras dagar genom att i stort sett bara existera ... och informera varandra om några saker.

Morgondagen bjuder på en hel del saker. Är ledig, men trots det har man en jävla massa plugg att göra eftersom inget verkar bli gjort idag. Ska sedan ut och leta efter de sista små detaljerna till presenten. På kvällen är man bjuden på middag hos födelsedagsbarnet, vilket kommer bli mys. Resterande tid av helgen ser ut på detta vis: matte & religion. Kommer vara helt död på onsdag efter provet.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback