once upon a time ...

2010-04-18 @ 22:32:54

En rikigt deppdag, om jag känner mig själv kommer hela veckan bli en deppvecka. Kommer endast ha en sak i huvudet, matematik. Usch och fy, vad jag hatar de äckliga besserwisserna som kom på allt inom D kursen. Varför krångla till det så otroligt mycket? Nej, idag var det ingen rolig dag. Var riktigt besviken och arg på en av mina stora idoler idag, något jag inte kommer ihåg att jag varit tidigare. Men tyvärr så skötte sig lilla Wenger sig inte så bra som han brukar enligt mig. Dessutom blev jag ritkigt irriterad på kommentatorerna som hackade på Fabianski.

Hittade dock nyss den bästa bloggen någonsin, så lite ljus fick man åtminstone uppleva idag. Dessutom lyckades jag med något riktigt nördig som jag pga. skam inte vill nämna. Det enda jag kan säga är att min sims M står iaf för magic.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback