min klocka är 20:59

2010-04-24 @ 20:59:07
Jag antar att jag egentligen brode vilja skjutas. När jag vaknade imorse så hade jag en hel helg framför mig med matte och religion, men med lite cola och Brain's nya album kändes det som inget kunde få mig på dåligt humör. Tyvärr så har man ju fel ibland ... och då syftar jag inte på Djurgårdens förlust eller matchen mot City. Satt dock och bad som vanligt att Adebayor skulle förlora rörelseförmågan i lem eller två.

Gårdagen då, jo den var riktigt trevlig. Var bjuden hem till Andreas för lite födelsedags firande. Jonnabonna fyllde ju heal 19 år och självfallet ska det firas! Precis som väntat var det trevligt och roligt och det bjöds självfallet på god mat. Men tyvärr för min tå och allt plugg så blev det ingen utgång för mig. Hade nog egentilgen behövt det, men sparar det till ett mer passande tillfälle.
Nu ska jag njuta av riktig bra musik och sova tidigt idag. är redan dödstrött. Morgondagen kommer också kräva en hel del energi, så all sömn är nödvändig.
Grattis i efterskott Jonna!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback