Kirurgtejp is the shit!

2010-04-25 @ 11:50:59

Sitter just nu med två ihop tejpade tår. Känns helt sjukt och fattar fortfarande inte hur jag lyckats vricka den. Trots att jag har mina misstankar om när och hur och det skedde så går det inte ihop i huvudet. Man skulle kunna tro att vila hela gårdagen skulle ha läkt ihop den, men iicke sa nicke. Dessutom verkar jag tydligen vara expert på att vrida till den det sista jag gör innan jag kryper ner i sängen.
Ska snart sätta mig ner med matten, trots att jag inte har någon lust överhuvudtaget. Som det känns just nu skulle jag lika gärna kunna skita i den och låta det gå som det går imorron. Men vet att jag skulle ångra mig så in i helvete efteråt. Om jag fick spendera dagen som jag ville så skulle jag nörda sims hela dagen medan Brian sjöng för mig i bakgrunden.



Är iaf lite glad idag eftersom pappa och jag funderar lite grann på att gå på LG hockey games den här veckan som kommer. Något som vi brukade göra när jag var mindre och något som vi sagt i flera år nu att vi ska göra, men helt plötsligt har det bara börjat och då varit för sent.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback