Jag lever fortfarande

2010-04-12 @ 13:59:24
Tänk om man kunde ta en paus från livet lika lätt som en paus från bloggandet. Gud vad hätligt.
Nu är påsklovet över då, för mig var det en riktigt botten vecka man lär komma ihåg hela sitt liv. Men den hade även sina ljusa stunder. Sov inte tillräckligt länge inatt, vilket man inte heller kommer göra efter kvällen bravader. Runt fyra tiden ska man över till Cracky för att hjälpa henne med skolarbeten, som tur är det bara analysering vilket oftast är ganska lätt om man väl börjar. Ska sedan göra oss i ordning inför kvällens studentskiva. Får se om man kan leva upp till Hera eller om man kommer bli straffad inom en snar framtid. Vem vet vilka krafter vi lyckas väcka?

Är på riktigt bra humör just nu, har lyssnat på Just say so med Brian McFadden om och om igen sedan jag upptäckte den. Den är så sjukt jävla bra att jag vet itne vad jag ska ta mig till!
Har nu lite saker att packa, lägga fram och fixa med projektarbetet innan man ska traska iväg.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback