Hur lyckas man?

2010-04-22 @ 21:15:15
Seriöst, hur i helvete lyckas man? Har under några dagar nu gått med smärta i min stortå. Har hela tiden skrattat åt mamma när hon föreslagit att jag kanske vrickat den. Jag menar, vem vrickar stortån? Men idag när mamma frågade om det var svullet och pappa om jag stukat den kunde jag inte låta bli att titta ... vilket gjorde mig rädd. Jag har vrickat den, den har nu svullnat upp och blivit dubbelt så stor. Nu till den stora frågan, hur fan lyckas man? Pappa föreslog att han kunde hämta tången och demostrera på min andra tå hur det går till, men det lockade inte så mycket för stunden. Har ändå aldrig riktigt varit en person som lär sig genom praktiskt arbete.

Min tå gör ont, kan inte ens röra den utan att känna av den troliga inflamationen. Usch, nu förtjänar jag verkligen cola, men får gott nöja mig med avslagen pepsi. Livet är grymt ibland.
Får nu glädjas över den spännande SM-finalen som spelas just nu. Blir inga pengar idag, men hoppas på en vit seger.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback