Dagens råd

2010-04-29 @ 22:19:16

Efter en tio minuters lång UF lektion kom man äntligen frå skolan. När man klivit av bussen styrde jag stegen mot mormor och morfar. Där mormor så söt som hon är glatt lagade ihop lite mat åt mig så fort jag klev innan för dörren. Morfar drabbades sedan av något ryck och gav mig dagens råd: "Jenny, spring ifrån killar." enligt morfar är de inget att ha. Men efter ett litet tag ändrade han sig och berättade att jag minsann skulle ta dit flera stycken så skulle han skirva ner en masa kluriga frågor åt dem, och de som inte kunde svaret skulle bli utslängda. Ja, min mormor och morfar är rätt så gulliga ibland.

Hade helt och hållet förträngt att LG hockey games började idag, blev ingen bra start. Men förhoppningsvis går det mycket bättre på lördag. Det måste det, när pappa och jag kommer närvara måste de skärpa sig.
Sitter nu och väntar på att DaAnne ska rulla in efter bandyn. Har lite saker jag måste prata med min broder om.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback