vill tillbaka!

2009-09-22 @ 16:39:53

För två  år sedan var man på väg till Picadilly circus för att äta efter att ha varit på Emirates och sett Arsenal utklassat Derby. Snacka om att man nästa skulle göra vad som helst för få uppleva allt det där igen. Istället så sitter man på sitt rum och fryser. Ett riktigt rugigt väder ute. Den enda likheten från vistelsen i London och nuet är att jag är lika hungrig nu som jag var eftr matchen. Men inte blir det någon pizza hut idag inte.
Ska traska över till Jonna någon gång efter klockan 18:00, den fröken har nämligen kommit hem då. Etfer det så ska jag försöka räkna lite matte med pappi.

Idag var det en ganska onödig dag i skolan. Det som gick igenom på psykologin fattade jag knappt, trots det klarade jag och Karro av uppgiften mycket bra. Rasten efter det var bara jobbig och likaså med matten. Blev en massa prat om flak och sedan är såklart alla mattelektioner tråkiga. Svenskan var också tråkig då vi fick en sammanfattning av realismen och började se på Oliver Twist, i svartvitt.
Det mest komiska med dagen var att Johanna var sjuk idga, den dagen jag hade siktat in mig på att vara sjuk på. Men tog mig i kragen imorse och gick ändå. Hoppas hon kommer imorron.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback