SUPERNATURAL FÖR HELA SLANTEN!

2009-09-19 @ 17:07:25


Upptcäkte precis att Supernatural börjat gå på tv igen i Sverige! Samma tid, och samma kanal. Hur underbart är inte det? Vad som dock inte är fullt underbart är att jag bara för några veckor sedan kollade igenom gammla avsnitt och såg då den fjärde säsongen. Så kommer ihåg alla avsnitt mer detaljerat än vad jag brukar. Men vad fan spelar det för roll egentligen? Dessutom kommer jag vara mer förberedd på den hamska säsongsavslutningen nu.

Morgondagen kommer bli helt underbar. Imorron är det hela tre toppderbyn man bara måste se. Dessutom har jag ännu inte sett andra avsnittet på säsong fem ännu. CAN'T WAIT!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback