studentfix!

2009-09-21 @ 12:46:11


Hade verkligen världens hemskaste morgon. Kan sätta en hundring på att febern som jag upptäckte precis inna jag gick hemifrån fortfarande är kvar. Men orkar inte kolla efter, vill inte heller veta. När man sedna anlände till skolan möttes man av Karro och det var en hel del som sades. Det beslutades även att man skulle fråga om utlåning av Bildo tills på onsdag, vilket man fick låna av Jonna. Sedan var det en riktigt lång och plgåsam mattelektion.
När den tog slut började kalabaliken. Först och främst meddelades det att Studentskivan är bokad, den 13 maj blir det. Vilket alla som ska och måste komma blivit meddelade om. Sedan kom snacket om flak. TYdligen så ska vi ha den med den andra naturklassen, vilket jag och flera av mina vänner inte vill. Så efetr en massa gnäll och klagan så kom vi på egna planer. Vi får se hur det blir imorron efresom flera andra började klaga på förslaget. Hur som helst är det jätte skönt att studentskivan är bokad och att det blev så bra som det blev. Ett riktigt stort extra plus att lilla Cracky kan vara närvarande om hon vill.
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Cracky

JAG ÄR JÄTTELYCKLIG!!!!

2009-09-29 @ 18:32:20
URL: http://lillaahvanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback