Ska ha hemmafest

2009-09-20 @ 19:14:54
Danne kom nyss hem från kryssningen, lite halvt berusad. Spenderade den första hlavtimmen åt att springa runt och skrika åt honom av en mängd olika anledningar. Riktigt roligt måste jag påstå. efter det kom dagens skratt. Hanfrågade mig från ingenstans när jag skulle flytta till vidja, efter någon minut så kom resten av frågan som löd: När ska du flytta till vidja och ha fest. Sedan erbjöd han sig att låna ut sin tomt för att jag skulle kunna ha fest. Skrattet kunde inte hållas tillbaka. Hörde det inuti mitt huvud. "Hej, jag ska ha fest idag. Det är i min brors friggebod i Vidja." HAHAHAHA! Fast iofs så skulle en mysig grillkväll med några vänner och lite dricka inte vara så pjåkigt... och alla vet ju hur lätt det är att sånt rinner iväg.

Började sedan tänka på studentskivan. Vi har ju besämt att vi ska ha en själva, vi har t.o.m bestämt vart, om det nu passade, och det kommer bli hur mysigt och bra som helst! det enda problemet är att i och med att vi ska ha den själva så kommer varje person bli tvungna att bjuda minst 7 personer. När jag tänker efter så kommer jag garanterat kunna få ihop 2. Okej, en av dem vet jag säkert, den andra skulle jag bli ledsen över om hon inte kunde. Om jag sedan har tur kan jag lyckas med fem till. Fast å andra sidan så kommer det nog inte vara sårt överhuvudtaget när man väl börjar fråga runt. Så förstår inte riktigt vad det är jag svamlar över just nu.
//Jenny
Kommentarer
Postat av: Jonna Ahvander

Jag kommer och kan tvinga med Andreas med ;)

Sen kan man kankse snika in cindy på mitt pass :)

2009-09-21 @ 09:20:16
Postat av: Jenny

HAHAHAHA, då ses vi på fredag ;)

2009-09-21 @ 12:35:33
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback