sjukling?

2009-09-29 @ 22:55:39
Jag funderar helt stenseriöst på att köpa två Djurgården örngott. Dels för att de är så coola. Och dels för att jag faktiskt behöver blåa örngott, nu när jag har tre kuddar i sängen istället för två.
Är fortfarande osäker på om det blir någon skola imorron eller inte. Var säker på att det skulle bli det när jag åkte till mormor och morfar idag. Men efter att ha varit där en timme eller så drabbades jag av en av de värsta huvudvärkerna någonsin. Dessutom höll den i länge och långt efter att man tagit ipren. Varken luft eller mat hjälpte. Hade så ont att jag inte kom in i Arsenal matchen förrän andra hlavlek, dessutom har jag sedan fyra varit sjukligt trött igen. Men det allra värsta var att jag inte kände smaken av cola idag, det smakade som vatten. Jag håller på att bli sjuk.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback