Så typiskt sverige!

2009-09-05 @ 22:04:43


Det svider verkligen så sjukt mycket att säga detta. Men imorron har media, fotbollsexperter, fans och alla andra människor i hela vida världen rätten att hylla Zlatan.
Vilken äcklig match. Sa redan i början av andra att antingen kommer Sverige släppa in två mål, ett jävligt snytt och ett skitmål eller så blir det 1-1. Blev så förbannad när det återstod en minut kvar så jag gick ifrån tv:n. Gick in, satte mig i mitt och visste att om jag hade stannat kvar och sett slutminuten hade jag verkligen dampat. Tanken att ett mål kunde slinka in slog mig fakttiskt, men det händer aldrig när man tänker det. 10 sekunder senare hör man mamma och pappa skrika så högt som man bara hör dem skrika när Sverige slår Finland eller Kanada i hockey. Så jävla underbart!

Men helt ärligt, varför i helvete ska de krångla till det så jävla mycket? Varför inte bara avgöra tidigare i en match som man total dominerar. Så typsikt sverige!
Måste även ta av hatten för Mellberg, vilken lirare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback