Merlin NU!

2009-09-30 @ 11:08:37


Jag vill se nu nya Merlin avsnitt nu! NU! NU! NU! Hade helt och hållet glömt bort den serien så igår när jag upptäckte att den startat igen unnade jag mig själv genom att se på två avsnitt. Och redan tio sekunder in i det första var jag lika fast i den som jag var i våras. Hade glömt bort hur sjukt bra serien är, och hade glömt bort Bradley James. Men allt kom tillbaka igår. Bästa serien efter Supernatural och Family guy, utan tvekan! Känner just nu abstinens efer nya avsnitt. Sitter just nu och tittar om på båda avsnittet. Har även sett Family guy avsnittet tre gånger och dinsey scenen säkert 15.
Valde helt fel tid att börja titta på serier, skulle ha väntat tills nu. Har ändå så mycket extra tid nu eftersom skolan itne ens är hälften så jobbig så den varit de två senaste åren. Funderar starkt på att fixa tredje och fjärde säsongen av Prison break och se slutet på den serien.

Tanken var att man skulle till skolan idag. Men när klockan ringde imorse vid sju så vaknade jag inte. Den ringd s länge dne kände för utan att få någon som hlest respons från mig och kvart över nio vaknade jag med en väldigt otrevlig hals. Så beslöt mig för att stanna hemma, hade ändå inte hunnit till idrotten och då var det bara religon kvar. 
Ifall någon undrar så anser jag fortfarande att man inte ska rädda små 9åringar undan från dödstraff. Utför de magi får de skylla sig själva.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback