måndag 21 september

2009-09-21 @ 08:27:02
Fick igår reda på att man kommer dö den 16 november 2010. Med andra ord inte långt kvar nu. Borde nog tänka över hur man ska göra efter studenten, blir nog inget mer pluggandet. Såg en positiv sak med detta hemska besked. Man kan ju dra en parallel mellan mig och Dean. Apropå Dean så kan jag berätta att jag var helt exhaltherad igår när jag såg Supernatural.
Kom även på igår att i och med att Karin fick lägenheten så har jag nu tillstånd att döpa om henen till Achmed. inte för att jag egentligen hade brytt mig om hennes tillstånd eller inte, men känns lite bättre nu.

Vilket underbart väder vi har idag! Hade planerat att ha på mig leggings idag, men när man drog upp gardinerna för ett tag sedan så var man tvungen att tänka om snabbt. Nu vet jag iaf vad jag ska ha på mig istället för leggings, resten är ännu oklart.
It's every little thing you do, that makes me fall in love with you.
//Jenny
Kommentarer
Postat av: vaspelardetförroll

man kan dö varje dag

2009-09-25 @ 02:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback