lååång onsdag

2009-09-30 @ 15:40:32

Känner mig rätt så sliten, gissar på att det är för att man inte gjort något vettigt idag överhuvudtaget. Imorron blir det iaf skola. Om man inte råkar ut för något akut under kvällen/natten.
Fick det nya csn kortet idag. Gick in för att aktivera det, och fastnade då på en rabatt på en hemsida. 15% på en egen designad tröja. Vilket lätt oerhört lockande. Jag har alltid haft en liten dröm om att ha en tröja med efternamnet tryckt på baksidan. Har aldrig blivit av, vilket är ganska konstigt. Vet inte riktigt hur jag ska göra nu, med tanke på att jag vill köpa skoltröjan i år om den inte är het förfärlig. Så har nu hamat i ett dilemma. Ska man köpa en nu när jag har rabbat, eller vänta och besluta mig efter att man sett skoltröjorna och ev. köpa en utan rabbat. Eller ska jag köpa en nu och se hur det blir med skoltröjorna? Isf kommer det kanske bli en himmla massa mjukis kläder liggandes hemma. Vilket egentligen bara är mysigt och roligt, att lite varaition på sånt.

Har nu lugnat ner mitt behov av Merlin lite grann genom att titta på avsnitt från första säsongen. Har sett favorit scenen flera gånger om, Merlin is in love. Men har blivit ännu mer förälskad i Arthur nu. Han är så gulligt och charmigt arrogant.
Väntar just nu på att pappi ska komma hem, ska bli en massa matteräknande då. Sen ska man kolla på idol, troligen messa med Johanna och snacka skit om alla deltagare och hylla de som kan sjunga.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback