Jag är i chocktillstånd

2009-09-20 @ 14:26:07


Dagens chock skulle man kunna tro går till Djurgårdens 4-0 vinst över BP, eller mitt humör som gjorde att jag inte hängde med i Supernatural ... men nej, inget av dessa är ens i närheten av vad jag nu ska berätta. Det ajg fick reda på idag kommer t.o.m. kunna klassas till månadens chock, kanske t.o.m. årets, och nu överdriver jag inte. Jonna Ahvander har blivit brunett! Jag kan inte förklara vad det är som får mig att vara så chockad över det. Det är en av de sakerna som man aldrig kunnat tänka sig ske. Det är större än om jag helt plötsligt skulle bli blondin. Jag är verkligen i chocktillstånd.
Hur som helst så blev det riktigt fint, och precis som väntat är hon lika söt som alltid ... kanske t.o.m. lite sötare.

Fick precis den glada nyheten att Aderbayor kasnke kommer stängas av 5-6 matcher!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback