Idolfinalen redan klar!

2009-09-30 @ 21:42:10
Om ingenting helt oväntat inträffar så vet alla att Idolfinalen kommer stå mellan Erik, Tove och Erika. Calle kommer kanske kunna komma fyra, om man vågar släppa taget lite grann.
Sitter just nu och väntar på att omröstningen ska presenteras, om jag ska vara helt ärligt så vänntar jag nog på något helt annat.
Har haft en hur mysig dag som helst idag, en massa, massa Merlin hela dagen. Fattar inte hur jag kunde ha glömt bort hur bra den serien är. Längtar mer till söndagarna nu än till fredagarna, okej där överdrev jag en aningen. Men det var inte mycket överdrivelse. Såg nyss Dagens man. Vad ska man säga? Det var väntat som en flopp, men det där var ju nästan pinsamt.

Märker nu hur jag varit hemma alldeles för länge för nu börjar babblande och flummande på allvar. Imorron är det skola för min del. Inget som lockar, men man måste ju tyvärr spendera tid där också. Det positivta är iaf att man får träffa människor och prata av sig.
Ska nu ta mig några mackor, är lite hungrig.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback