GRATTIS MORFAR!

2009-09-29 @ 13:15:55
Bestämde att jag skulle åka med mamma och köpa present till morfar idag innan skolan. Vilket betydde att sovmorgonen kunde man glömma. Blev överlycklig precis innan jag skulle krypa till sängs då jag upptäckte att det regnade ute. Tycker det är så otroligt mysigt att ligga i sin varma mysiga säng och somna till smattrande utanför och vetskapen av att det spöregnar ute. Somnade nästan på direkten och sov hela natten. När jag sedan vaknade var jag hur trött som helst, men kämpade mig upp ur sängen. Åkte till maxi men kände snabbt hur all ork och kraft svek en. har verkligen ingen om varför jag varit så trött den senaste tiden, för det handlar knappats om sömnbrist. Hur som helst beslöt jag mig att strunta i skolan idag och istället vara hemma och vila.

Har sedan dess ätit och kollat på det nya Family guy avsnittet. Jag fattar verkligen inte vart det får allt ifrån. Just nu känns det relativt bra, men är fortfarande ganska trött. Får se om det blir någon tur till morfar eller inte ikväll. Troligen blir det de, men frågan är hur länge för mig.
Såg precis att det kommit nya avsnitt av Merlin! LYCKA!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback