Freddie comeback?

2009-09-04 @ 12:38:48



Gårdagens ledighet skulle egentligen ha ägnats åt en massa plugg, har en miljon saker att göra känns det som. Men när en nästintill desperat Jonna hörde av sig så försvann motivationen på direkten. Hade knappt hunnit klivit upp ur sängen innan hon var på väg hem till mig, så det blev lite stressigt. Så dagen spenderades med henne, det blev en riktigt lyxig lunch (frukost för mig) som jag bjöd på, sedan blev det film och lite spel.
18:10 satt man på centralen och väntade på Johanna. Efter det traskade vi glatt iväg till Hötorget där biljetter uthämtades och middag på pizza hut. Riktigt mysigt och gott måste jag säga. Sedan blev en prommenad ute i regnet. Fick se lokalen som Johanna dansade i förut, kallat Sushi corner. Fick även se den fruktade våldtäcktsparken, som jag fortfarande inte fattar. Efter det blev det dötid att fördriva och sedan bio. En av de roligaste sakerna var att biografen var fylld med endast killar plus jcg och Johanna. Som tur var satt man inte bredvid någon så man slapp de blickarna vi tydligen fick enligt Johanna när vi skrattade. Men det klockrenaste var ändå Johanna och hennes perfectmacth! Det var Year one som sågs, det man kan säga om filmen var att första scenen med överprästen var helt klart bäst. Blev även förälskad i Oh, något som jag inte kom på förrän en stund efter filmen.

Denna dag ser ut på så sätt att det nu ska bli lite pluggning och städning. Ska sedan möta upp Karin i Farsta där mat ska inhandlas och sedan blir det middag hemma hos mig. Får se hur vi lyckas med det.
Just det, fick även red apå igår att brandkåren tydligen hade tvingats rycka ut i London efter att Farbregas grannar ringt om rök som kommit ut från hans fönster. När de sedan anlänt hade de blivit bemötta av en generad Cesc som lyckats bränna sin mat.
Fick även reda på imorse av fotbollsprofessron Andreas att Ljungberg kan vara påväg till Arsneal. Något som jag först tolkade som pinsamt. Dels för att han troligen är inte alls i närheten av Freddie, men framförallt för att vi knappast behöver några fler yttrar. Men å andra sidan så bevisar det bara ännu mer hur mycket klubben värnar om sina gamla storspelare och hur respelterade och älskade de fortfarande är. Vem vet, jag ksnke får återfall vad det gäller honom.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback