EA sports, it's in the game

2009-09-24 @ 15:48:04

Har nu kommit hem från skolan, lite tidagre än tänkt. Vi orkade inte gå på UF så sket i den denna vecka. Men ska göra upp för det busig humöret genom att plugga en massa idag.
Förtsa lektionen idag var matte då Lisa som vanligt var försenad, dessutom hade hon inte rättat proven som hon hade lovat. Det blev en ytterligare en genomgång som jag fattade noll av, men när började räkna i boken så hade jag fattat mer än vad jag trott. Sedan var det svenska, vi såg på den spännande fortsättningen av den kultförklarade Oliver Twist. I denna episod dök t.o.m. pedofiler upp! Sedan blev det färd hemåt.

Ska nu skriva lite saker på min dator, vilket betyder att man kommer ha båda datorerna igång ett bra tag framöver. Det som ska göras är loggboken och religon uppgiften. När pappa kommer hem sen ska man dessutom räkna mer matte.
Är fortfarande grymt arg, sur och besviken över att Lee & Cracky inte kommer kunna komma på studentskivan. Det kommer vara ett stort tomrum utan dem.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback