happiness!

2009-09-25 @ 16:21:52
Shit vilken dag! Hade verkligen ingen som helst lust att gå till skolan idag, men precis som de andra dagarna då känslan varit detsamma så tog jag mig i kragen och gick ändå. Anledningen till att man inte hade lust var att man på morgon har psykologi, efter det har man en håltimme på 2,5 timme innan man har en mattelektion på en timme och sedan får man gå hem.
När man kom till skolan var det första som skedde att man blev påhoppad av Karro för att man inte hade en jacka på sig. Alltid lika trevligt med såna påhopp. Psykologin bestod av en genomgång om det som skulle göras idag och på tisdag. Halva klassen delades in, ena halvan ska agera patienter och den andra ska agera terapeter, sedan på tisdag ska man gå på små möten då terapeterna ska diagnosera patienterna och patienterna ska babbla på. Som tur var krävdes ingen lottning så jag fick vara patient. vad jag lider av är ännu okänt.


Karro har en Michael Jacksson näsa!



Sedan började då den långa rasten som spenderades med Karro och Hamrin. Ska väl inte gå in så mycket på vad som gjordes, men fy farao vad kul vi hade. Blev sportmästare efter att ha gjort två sporttest, efter det var det sagostund då Hamrin berättade en påhittade historia.
Sista lektionen var matte då vi gick igenom nya saker, enligt mig var det exakt samma saker som igår. Men vad vet jag? Hur som helst var det busenkelt och man hann med de uppgifter som skulle göras. Karro och jag fick t.o.m. rätta till i facit efetrsom det var felskrivet. Någon som verkligen gjorde intryck på henne. På bussen hem berättade jag för Hamrin hur hungrig jag var, vilket var väldigt intressant. När jag sedna kom hem gjorde jag och mamma köttfärspaj. Efter middagen är det Supernatural som gäller.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback