you better hold on tight

2009-10-30 @ 12:10:04

Efter att ha drömt två obehagliga drömmar två nätter i rad om Farsta centrum börjar jag misstänka att mitt undermedvetna försöker säga mig något. Antingen så vill jag shoppa, eller så gillar jag helt enkelt inte Farsta. Eller så är det helt enkelt så att jag påminns om händelsen som skedde för två år sedan.
Idag kom skolfoton, alltid lika hemskt att öppna kuvertet och inse att det blir samma visa i år igen. Alla porträtt bilder skickas tillbaka och kvar blir klassfoto och skolkatalogen. Tyvärr så misstänker jag att den misslyckade bilden hamnar i katalogen i år. Alltså den då vi var tvungna att ta bort all rekvisita och istället se normala ut.

Just nu väntar jag på att lunchen ska bli klar, efter det ska jag se klart Las Vegas avsnittet och sedan blir det en massa matte. Efter det är det Supernatural, önskar man kunde spola tillbaka tiden.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback