why don't we get away?

2009-10-02 @ 15:35:23

Idag var det förtsa och sista gången jag går över ängen på väg hem, snacka om panik. Vilket jag även fick uppleva imorse då man kom till skolan fme minuter innan lektionen börjar och då får man reda på det som skulle ha gjorts i tisdags skulle göras idag, och självklart har inte jag gjort ett skit på det. Så fick skriva ihop det lite snabbt och sedan skämma ut mig för några i klassen.
Efter psykologin var det dags för den långa och älskade rasten. Lunch och kort blev det. Vilket var hur kul som helst eftersom jag och Karro kom på ett sånt grymt system! Sedan insåg vi alla hur onödigt den rasten varit eftersom mattelektionen var helt bortkasad med tid.

På vägen hem klev Cracky på i Farsta strand, men inte såg hon mig inte. Är jag verkligen så tråkig och alldagligt? Gråter nästan en tår. På vägen hem, efter den traumatiska tiden på ängen så kom jag kom på dne perfekta spelningslistan. Man börjar med Cervello- stay and bleed, blir på lite fåligt humör och låter tankarna flyta iväg på helt oönskat vatten. Efter det dansar man i huvudet till ett funked up beat, med andra ord, Twisted. Och som grädde på moset blir det Get away efter det. Längre än så har jag inte kommit.
Nu är det dags för dne heligaste stunden under hela veckan. Nämligen Supernatural!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback