there's a rainbow above you

2009-10-19 @ 16:22:41
Precis som alla övriga mornar nu för tiden lyckades jag försova mig. Det blev en jäkla massa stress för att hinna med bussen. Väl på dne kunde man konstantera att Johanna inte befann sig på den. Så skickade iväg mitt andra sms för dagen till henne, kort efter det fick man reda på att den lilla flickan lykats försova sig och inte skulle komma till skolan. Mattelektionen gick åt att gå igenom provet och smsterring. Tog sedan bussen till Farsta där man fick vandra runt själv i en timme innan bussen hem till Jennie gick. Hittade varken klänningen eller strumpbyxor som man skulle ha. Hittade dock en annan sak som jag i ganska stort behov utav.

Åkte sedan hem till Jennie där man blev klippt. Syns knappt, men känns. Gud vad skönt det är att håret ätnligen känns lite vårdat. Insåg verkligen under klippningen hur mycket man saknar att umgås med den lilla Finnen, allt är så enkelt med henne. Så på bussen hem beslöt vi oss för att bowla i helgen.
Har dessutom under hela dagen gått runt med Desperado i huvudet. Eller vissa snuttar, så kan säga att jag börjar bli ganska trött på orden above you.
Ska nu resten av dagen kolla på de serier man missat pga. helgen event. Ska sedan fortsätta fixa på presenten.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback