The monster at the end of the book

2009-10-11 @ 23:24:02
Nu kommer uppdateringen Jonna!
Sitter nu och tiitar på Supernatural, det bästa avsnittet någonsin så jag är så glad som man bara kan vara. Dagen utspelade sig precis som en söndag ska vara. Segade hela dagen i myskläder och tittade på en massa repriser. Vilket är just det jag älskar med söndagar, alla repriser går då. Det enda negativa med dagen var att det blev en massa matte, men det gick ganska bra idag. Vid fyra tiden så orkade jag inte med den skiten längre så istället åt jag middag, tittade på Merlin och lite andra serier.

Vid halv åtta tiden fick man först sms från Jonna och sedan meddelande på msn från Andreas. Vilket löd ungefär "Vi kommer över till dig om fem minuter, vi vill prata med dig." Paniken började sprida sig lite lätt, och inte blev det bättre när bilen sedan rullade förbi huset och Jonna ringer till mobilen och ber mig komma ut. Trodde att vi skulle ha världens seriösaste snack om något som jag inte hade en aning om. Så fick gå ut i spöregnet för att prata med dem i en minut, för att bli medbjuden till att följa med och plocka upp Cracky och sedna åka hem till dem för att se på film. Så fick psringa tillbaka in igen, plocka med mig det som skulle tas med. Kändes gasnka roligt att det var Jonna som körde. Fick sedan se vart Andreas lägenhet som han flyttar in i vid jul ligger. Grattis igen! På vägen hem från upphämtningen fick vi se en rätt så rolig syn vid macken då en häst stod precis vid ingången till den lilla kiosken. När vi sedan kom hem till familjen fungerade inte filmen, så istället blev det kortspel och lite skräckdokumentärer på tv. Kommer troligen drömmar mardrömmar om elefanter, tigrar och uppätna vader inatt. Blev sedna hemskjutsade av Jonna och sitter nu här med blött hår och tittar på Supernatural som sagt. Med andra ord så har jag haft en jävligt bra söndag!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback