regning dag

2009-10-22 @ 15:59:26
Har nu äntligen skrivit klart psykologin. Jonna messade mig tidigare idag, när man läste mellan raderna verkade hon lite halvtpanikslagen. Så lovade att jag skulle komma över att hjälp henne med filmen som vi gjorde förra veckan. Ska bara få i mig något snabbt i magen innan jag börjar min vandring. Är verkligen riktigt lycklig över att ha gjort psykologin nu.
Imorron ska jag fixa Karins present och räkna lite matte kanske om jag orkar. Hur som helt ska det bli en lugn kväll eftersom jag på lördag ska på Walking with dinosaurs med Anton. Förhoppningsvis blir det riktigt kul.

Tycker det är helt sjukt att det är fredag redan imorron igen. Veckan har gått så fort. Dessutom är det lov nästa vecka, så det gäller att bara njuta. Tänka sig att det redan är höstlov, dags att lägga in slutspurten nu eftersom vissa kurser snart avslutas.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback