paprika!

2009-10-08 @ 21:52:37

Torsdagar är verkligen hemska. Glömmer alltid bort att jag slutar och kommer hem sent, vilket gör att matteräkningen alltid går åt helvete. Klarade dock räkna de två sista talen själv, vilket gjorde mig glad. Sitter nu och tittar på  Prison break. Har nu fyra avsnitt kvar, så saker och ting börjar lösa sig. Morgondagens tomma planering löste sig idag när Jonna frågade om jag ville följa med på ut krogen. Tackade såklart ja. Senare på kvällen fastslågs det att Johanna också skulle följa med. Så har jag fattat rätt så blir vi ett gasnka så stort gäng. Så blir lite halvstressigt hem imorron för att fixa sig och så.

Har även äntligen fått reda på när Rohie ska ha sin skiva. Ska bli riktigt skoj, ska föra in den i almanackan snart. Har egentligen inget mer att skriva nu så det känns ju bara onödigt att babbla på här.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback