M.A.C

2009-10-29 @ 22:55:27
Tänk vad mycket man egentligen hinner med om man verkligen vill. Gick upp imorse, inte alldeles för tidigt. Gick upp, tog det hur långt som helst innan man fick ryck och började plugga. Efter en timme fick man nog, då kom kusinerna och mormor förbi på en fika. Efter det var det Las vegas som gällde. När Danne sedan kom hem följde jag med honom på en liten shopping runda. Sedan hem då man åt, slog in presenter, titta på Las vegas. Vid halv nio började jag, JAG, räkna matte helt frivilligt. Kan ni tänka er? Börjar ju förvandlas till en riktigt nörd. Något som var riktigt roligt, och kanske t.o.m. ännu nördigare var att pappa lyckades lösa ett mattetal som min mattelärare inte ens fattar vad de frågar efter. Snacka om fail!

Imorron är det pluggning som gäller, matte för hela slanten. På kvällen ska man träffa Karin, troligen hemma hos hennes. Hur som helst så är det paketöppning för henne som gäller, sedan blir det väl det vanliga. Jag mobbar och skämmer ut henne. Ser verkligen emot det.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback