it's a fun day

2009-10-05 @ 14:43:49
Har nu kommit hem från skolan och sett det nya Family guy och The Cleveland show. Bästa öppningsscenen i Family guy någonsin, skrattade åt det genom halva programmet. The Cleveland show har fortfarande inte fallit mig i smaken.

Skolan idag var helt okej. Gick inte så bra att räkna, men det beslutades om spexfotot som ska tas imorron. Temat ändrades, så imorron får man se hur det blir. Förhoppningsvis bra, men är tveksam till folk kommer överdriva tillräckligt mycket. Efter matten åkte jag och Johanna till Farsta där vi åt och jag köpte pennor. När jag sedan kom hem försökte jag ringa till en väns pappa för att fixa en grej, nämner inga namn för att inte avslöja något, men inte svarade pappan heller. Så ska ringa imorron igen.
Ska alldeles snart börja med pluggandet. Har svenska och religon att göra, och när pappi kommer hem är det matte som gäller.  Vilken rolig dag jag har framför mig.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback