GAAAH!

2009-10-04 @ 19:36:06
Jag är så trött, sur och irriterad just nu. Har haft en ganska så effektiv plugg idag. Blev matte, religon och svenska. Har kanske 30 sidor kvar att läsa i boken som ska läsas imorron. Har alla stöd ord till religonen. Så det gäller nu bara att skriva ner det, och sedan korta av en massa. Vad det gäller matten har jag kvar två tal som jag knappt orkade titta på idag.
Men vad som är den största orsaken till mitt dåliga humör är den där äckliga loggboken. Om jag kunde skulle jag begrava mig i sängen och titta på ett helt nytt Merlin avsnitt. Men kunde tyvärr inte hålla mig tidigare idag så har redan sett det. Så ska nu slå på ett gammalt Supernatural avsnitt från favorit säsongen och tjura tyst i min ensamhet.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback