FCZ

2009-10-12 @ 22:53:37


Fick en chock tidigare idag när Cracky från ingenstans frågade om jag kunde hjälpa henne med matte inför hennes prov på torsdag. Tänka sig att någon frågar mig om hjälp när det gäller matte. KUnde ju inte göra något annat än ställa upp. Hoppas bara att mina försäkringar om min inkopentent kom fram tillräckligt. Är fortfarande ganska chockad över det fortfarande. Hoppas att man åtminstoende kan få henne att förstå någonting imorron. Allra värst vore det om jag inte ens kommer ihåg hur man gör.

Sitter just nu och kollar på Berns. Betnér ägde sönder, men det klockrenaste skämtet går ändå till Fredrik Andersson som såg likheten mellan André Wiklund och Tore från FCZ. Har aldrig lagt märke till dem! Vilket även fick mig återigen att inse hur mycket jag saknar FCZ. Måste vara ett av de bästa programmen någonsin de senate tio åren. Så jävla underbart.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback