ett ganska lyckat skämt

2009-10-27 @ 23:03:54


Var så fruktansvärt uttråkade tidigare idag så beslöt mig för att titta på film. Lotten fall på en Barbie film som jag fastnat för tidigare under dagen. Anledningen till varför var helt enkelt att den hette Barbie och de tre musketörerna. Trots att jag var oerhört skeptisk och nästan avskydde den i början, så måste jag erkänna nu efter att ha sett den att den var ritkigt underhållande. Självfallet var den inte ens i närheten av De tre musketörerna och jag anser att det egentligen var ett stort skämt att ens försöka sig på något liknande.
Det enda som de gjort riktigt bra i filmen var att skapa en lite biroll i form av en katt. Han var oslagbart söt och riktigt rolig i mellanåt.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback