Vill ha en Castiel figur!

2009-10-19 @ 21:54:32
Att jag är en Supernatural nörd kan folk omöjligt ha missat, och efter avsnittet jag såg idag så blir stämpel ännu djupare och mer synlig. Jag skulle så sjukt gärna vilja ha en sån där liten Castiel figur. Fy fan vad coolt. Skulle be till den minst fem gånger om dagen.
Idag var även första gången på evigheter som jag blev rädd när jag tittade på Supernatural. Då emnar jag så rädd så jag t.o.m. hoppade till. Det var inte så kul.

Har precis lagt på efter en timmes långt telefon samtal med Karin. Det var roligt. Det blev en massa trams, flumm och skratt, som vanligt. Helt ärligt så kommer jag knappt ihåg hälften av det som sades.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback