Det kallas lycka, men det är så mycket bättre!

2009-10-21 @ 16:14:43
Jag är så jävla glad just nu så jag börjar nästan gråta. Det är så mycket bättre än när Castiel inte var död.
Satt och tittade på videon till Bop bop baby, råkade sedan komma in på en Westlife video som jag aldrig sett. Efter det har jag ingen aning om hur jag lyckades, men helt plötsligt spelades en låt upp som jag aldrig tidigare hört, och den var så fin att jag blev helt mållös. Det konstigaste med låten var att det var Shane's röst som ljöd, men inte har jag hört den låten tidigare. Så tittade på infon, och gissa vad. Jo, det är Westlifes nya singel, som kommer den 26 oktober. Den 30 November kommer det nya albumet. Jag är verkligen helt mållös och svävar högt, högt ovanför molnen i en helt annan galax. Jag trodde uppehållet betyde att bandet skulle läggas ner, men nej då. Det kommer ett nytt album. JAG ÄR HELT TILL MIG! Det första jag gjorde när det äntligen gått in i huvdet var att springa ut till mamma och krama om henne i två minuter utan att säga ett ord om vad som hade skett. Har sedan dess spelat upp den lilla demon om och om igen. JAG ÄR SÅ SJUKT GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback