ADHD!

2009-10-31 @ 00:16:10
Jag skulle i början av nattens inlägg vilja sprida ett tips ut till alla er som läser min blogg. Umgås aldrig med mig om ni har druckit och jag inte lyckats fått i mig något.

Dagen började med en sen start. Kom igång med matten runt ett tiden och fortsatte sedan i omgångar. Runt fem hade jag fått nog så det blev middag och fixning inför kvällen. Drog till Karin runt halv åtta. Fick spendera de första minuterna utanför det tomma huset eftersom hon inte lyckats komma hem i tid. Sedan var det presentöppning och jag måste säga att det var över förväntan. Ritkigt roligt att ge bort presenter när de uppskattas så mycket. Resten av kvällen flöt på precis som den brukar när det gäller oss två, så inga fler kommentarer angående det. En kvart innan jag skulle ringa far och be honom komma och hämta mig så ringde Danne och frågade vad som stod på. Efter lite prat så erbjöd han mig skjuts hem i form av att Robin skulle hämta och skjutsa hem mig. Weird, men skjuts är ju ändå skjuts. Fick sitta i bilen med en något onykter bror och hans nyktra kompis. Jag kan meddela att jag tycker det är jobbigt att vara i närheten av vilken människa som helst när de är onyktra medan jag inte fått i mig tillräckligt. Så bilturen hem var inte så jätte trevlig. Men iaf hur snällt av Robin som helst.
Är nu ganska trött så ska nog ta och krypa ner i sängen snart. Känner mig dock väldigt social så funderar på att hitta någon att sms med ett innan man somnar. Förhoppningsvis blir dne konversationen inte så lång.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback