"X+7 är coolt lixom"

2009-11-09 @ 23:33:13
Blev ett väldigt hastigt skrivet inlägg tidigare idag. Kan dock inte lova att detta har någon bättre struktur.
Matteprovet gick väl så bra som det kunde. Kändes bra, men så har det känt förut. Senast gjorde de det just på provet för kapitel två, så man får inte hoppas för mycket på det.
Blev hämtad av Jonna efter provet. Blev då ytterligare en sväng till Farsta för att leta efter ett par byxor. Men eftersom de var slut där åkte vi itsället till Huddinge ihopp om att finna dem där, men icke sa nicke. Istället blev det lite inhandling av gottigheter och sedan upphämtning av Cracky.

Väl hemma hos famlijen så blev det ätning av allt och lite kortspel. Efter det blev det mattepluggning. Måste sga att jag är bättre på matte än vad jag tror. Vilket har gjort mig oerhört chockad. Vore så nice om man läste om både matte a och b nu. Skulle lätt kunnat kammat hem ett bättre betyg. Efter ett par timmars mattepluggning så blev det ytterligar elite kortspel innan man åkte hem. Då det blev informationsmöte med föräldrarna. Efter det satte jag mig ner och renskrev allt från UF-mötet förra veckan. Något som jag egentligen skulle ha gjort redan i helgen, men hade glömt bort totalt.
Ska nu lägga mig. Har svenska muntliga nationella imorron.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback