VILL HA FIGREN I LANDSLAGET!

2009-11-05 @ 21:25:02
Ännu en händelserik dag. Började med att man åkte iväg med mor för att köpa farsdag present, och ytterligare en liten present eftersom vi tyvärr förlorade årets vad. Fick sedan klara mig utan Johanna idag i skolan eftersom hon var sjuk. Måste säga att skoldagen av någon anledning kändes oerhört kort. Den bara rusade förbi. Allra roligaste var när vi spenderade hlav mattelektionen åt att räkna ut när jorden ska gå under och vi ska göra för att förhindra det. Fick även reda på vilken grym mattelärare man är. Man lär ut så bra så att eleverna får bättre betyg än vad mansjälv fått på något prov någonsin. Vilket resulterade i att Cracky bad om min hjälpa nästa vecka. Direkt efter skolan åkte man hem till Susanna där vi hade UF möte. Det pågick ganska länge, men kändes ändå inte som det. Väldigt givande var det också. Blev sedan hämtad av mor och far, då fick pappa sin lilla vadpresent, sedan åkte vi och köpte mat till mig medan pappa köpte sig ännu en present.


Blev jätte glad på vägen hem då jag ätnligen kom på vad jag ska prata om i mitt tal. Ska bara söka upp Annie imorron för att höra om det är godkänt. Måste även komma ihåg att söka upp Annelie och fråga om religions bok och om reformisk judendom. Måste även komma ihåg att lämna in vacinlappen. Som tur är har Johanna nu bestämt sig för att ta sprutan så vi kommer ha det så roligt tillsammans nästa vecka.
När jag kom hem tittade jag på Las vegas, sedan blev det hockey. Blev en massa skratt när jag låg helt utslagen i soffan med pappa i fotöljen. Det är få människor som kan få mig att skratta så mycket.
På måndag är det tydligen mössprövning i skolan!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback