V. Hedman är min hjälte!

2009-11-04 @ 22:09:08
Sitter just nu och tittar på Arsenal - AZ Alkmaar. Har för första gången någonsin hittat en bra stream som överträffar alla andra jag någonsin tittat på. Just nu ser det riktigt bra ut, vilket är raka motsatsen till vad jag kan säga om Djurgårdens match. Men den ska bara förträngas just nu.
Har imorron sovmorgon till 12:20, men som vanligt ska man tidigare till skolan. Är på ett sådant bra humör idag att jag t.o.m känner för att komma till skolan redan vid halv tolv och göra Johanna sällskap.

Imorron blir det en lång skoldag. Imorron måste jag även komma på vad jag ska hålla tal om på tisdag, börjar få lite lätt panik över det. Så hela fredagen kommer väl gå åt till att fixa talet och köpa present till pappa. Tänka sig vad jobbiga föräldrar är. De ska ha dagar då de ska hyllas. Som om det inte räcker med att deras barn springer runt, levande och lyckliga. Nej, de ska även ha presenter och bevis på att man tycker om dem, snacka om giriga!
Läste tidigare idag att RvP hade bett Wenger om att få spela i Carling cup kvartsfinalen mot City. Han vill tydligen ha revanch mot både City och Aderbayor. Kan inte sägförklara vilka känslor jag fylls med när jag tänker på det. De påminner lite grann om Hedmans agerande mot den där äckliga kanadicken i finalen förra året. hur som helst så hoppas jag med hela mitt hjärta att han får spela och att han akapr benen på Aderbayor och sedan gör ett hat-trick
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback