upp till bevis Hamrén!

2009-11-18 @ 20:20:19


Den skriftliga delen i nationella svenska B var den enda lektionen idag. Blev sedan lång sväng med mamma för att hitta tapeter. Lyckades hitta en riktigt bra kandidat. Åkte sedan hem, tyvärr hade tiden runnit iväg alldeles för fort. Vilket den fortsatte med, fördrev två timmar hemma utan att veta vad jag egentligen gjorde. Kom sedan ihåg hur jag lyckades vara så effektiv i våras under sport eller påsklovet, kommer inte ihåg vilket. Hur som helst så beslag tog jag pappas laptop och gjorde det bekvämt i sängen medan jag slog på en film på min egna dator. Så samtidigt som jag pluggade såg jag på en massa olika filmer och serier. Tror jag lyckades se upp mot fem filmer varje dag. Gjorde detsamma idag och på 40 minuter hade man ett riktigt bra utkast till talet.

Efter det var det middag, sedan mattepluggning som gick rätt så bra. Ska nu snart se på fotbollen. Ska sedan duscha och krypa ner för att se den andra halvleken. Man började idag 8:30 istället för 10:00 pga. Nationella. Imorron börjar man 12:20, men eftersom jag vill ta vaccinet så måste jag vara i skolan 8:30 då min klass ska ta den. Så förbannad över det!
Längtar tills på fredag & lördag!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback