Sportkommentator så kompetenta

2009-11-10 @ 21:29:23

I don't wanna bring down tomorrow, I just wanna live another day.
What's going through my head now, that I'm about to throw it all away.
I don't wanna bring down tomorrow., I just wanna live another day.
I don't care, what I swear!



Såg idag den klockrenaste Merlin scenen någonsin. Har gått runt och skrattat åt den hela dagen. Ska nog ta och se om den ett par gånger snart. Har nu insett att Merlin börjat ta över Supernatural mer och mer. De senaste veckorna ha Supernatural avsnitten fått väntat ett par dagar, har ännu inte sett förra veckans avsnitt och det är redan tisdag, medan Merlin ses antingen samma dag eller dagen efter. Det säger ju en hel del. Anledningen är glasklar. Har alltid älskat relationen mellan Merlin och Arthur och i andra säsongen blir det bara ännu bättre! Nej, nu ska jag sluta babbla serier.

Har de senate dagarna spelat samma låt om och igen. Det är NFL. Bring down tomorrow med Di-rect. Sjukt bra!
Såg nyss Djurgården matchen. Det fick mig att inse att vilken idiot som helst kan bli sportkommentator. De tänker ju inte efter vad de säger för fem öre. "Om pucken legat löst där hade vilken modospelare som helst kunnat slagit in den". Nej shit, är det sant?! Inte för att jag påstår att jag alltid talar korrekt, men om jag var med på tv skulle jag aldrig i livet kläcka ur mig något som en fyraåring kunnat gissat sig fram till.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback