one day at a time

2009-11-13 @ 20:22:56

Tänka sig vad mycket man kan om man bara sätter sig ner och tar tag i saker och ting.
Internationella-snälla-Jenny-dagen flöt förbi smärtfritt igår. Alltid lika härligt! Skolan idag var riktigt seg, rasten mellan psykologin och matten är verkligen alldeles för lång. Den är dessutom ännu längre utan Johanna. Men hon fick sitt straff, vilket var både mitt hat och väntan på att få reda på det roliga jag hörde idag. På måndag kommer jag dessutom få säga Told you so! På bussen hem träffade jag Anton, pratade lite med honom innan jag beslöt mig för att följa med honom till mormor och morfar för att vara social ett tag. Var där i en timme tills Danne slutade, tiggde sedan skjuts hem där jag genast började skriva på psykologin. Lyckades sedan tjata till mig pizza till middag. Har nu skrivit klart och skickat in personlighetstestet, har dessutom skrivit ner stöd ord till mitt nya svenska tal. Ska nu se på idol, skriva loggbok och sedan dammsuga rummet.



Imorron kommer ju farfar och farbror så det måste se lite städat ut iaf. Ska dessutom skriva talet imorron, har dessutom hela tre avsnitt att se. Om jag orkar ska jag dessutom fixa hem Glee. Har nu insett att jag måste göra ett ryck vad det gäller skolan, har svenska uppgifter att göra, dessutom ligger jag just nu hela 30 sidor efter i matten. Usch och fy!
//Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback