ny mobil!

2009-11-11 @ 16:39:48

Jag tänker inte vara bitter, I don’t wanna bring down tomorrow.

Skoldagen började med att man missade bussen. Idag var det faktiskt inte mitt fel eftersom den var hela tre minuter för tidigt. Kom till skolan där man bytte om till idrotten. Idag var det några Alex och Mickis som höll lektionen så det blev lite lekar och sådant. Riktigt skoj! Känns dock lite halvskoj att klassen blivit ihop satta med två andra klasser som man knappt känner. Var så mycket roligare förra året med andra NV-klassen. Men det är ju bara att bita ihop.

Håltimmen mellan idrotten och religionen spenderades genom att fixa inför religionsredovisningen och sedan UF. Gick ganska bra måste jag säga och tiden flöt på. På redovisningen hade det hänt så mycket så jag orkade inte bry mig överhuvudtaget. Så raceade igenom det, läraren har ändå inte lärt sig våra namn än så vad spelar det för roll?
Efter man kommit hem var det raka vägen hem till mormor och morfar för att skanna in några papper åt Johanna som sedan skulle mailas. Sitter nu och sjunger lite grann på några låtar. Ska börja med psykologin nu så man har den klar. Ska sedan kanske räkna lite matte med pappa om jag orkar.
Ska tydligen först och främst välja nu mobil åt Danne, pojken ha lyckats paja ytterligare en.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback