NFL!

2009-11-23 @ 21:21:53

Helgen flöt på ganska segt. Vad jag kommer ihåg har jag inte upplevt någon segare helg. Var helt död på lördagen, något både min famlij och Jonna kan intyga på. Söndagen var mest seg och lång, men spenderades lite mer varsamt. Blev en massa fri leech, och bränning, lördagens natt gav mig också en hel del att tänka på, så en och annan hjärncell brändes nog under söndagen. Hade en hel pluggfri helg, vilket var skönt. Men precis som väntat, så märktes det så fort man kommit hem efter skolan idag.

Ska väl inte klaga alldeles för mycket på helgen. Fredagen spenderades med den allra bästa, Karin. Jag hade stört kul, för första gången på riktigt länge så kände jag mig för en gångs skull fri. Måste verkligen göras om!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback