lite senare, lite ondare

2009-11-19 @ 16:12:57

Min arm har börjat värka nu, hoppas det inte blir värre än vad det redan är.
Sitter just nu och tittar på Merlin, har snart tittat igenom hela säsong två. Pluggade lite grann samtidigt, helt sjukt hur mycket effektivare jag blir med en laptop sittandes i sängen medan min dator spelar upp något intressant.
Skrev klart svenska talet och pm:et. Skrev sedan lite grann på språksociologin, så nu är det bara undersökningen kvar och sedan källförteckningen på den. Ytterligare en uppgift och sedan är man förhoppningsvis klar med svenskan. Skulle vara riktigt surt om jag blev tvungen att skriva medeltiden också. Men då har jag ändå mig själv att skylla.
Skulle verkligen vilja ha en egen laptop. Men vet att det bara är drömmar, skulle inte ha råd med en och att få det i julklapp är lika troligt som att jag skulle vinna en miljon på triss och sedan lyckas skrapa x10 i den lilla rutan längst ner i högra hörnet. Men, plötsligt händer det.

Resten av kvällen kommer inte vara så rolig. När pappa kommer hem blir det middag och sedan som vanligt blir det lite matteräkning. Kommer så faila nästa prov, vilket även betyder att man kommer faila hela kursen. No way in hell att jag kommer klara detta till jul. Men kan ändå inte riktigt ge upp hoppet. Om jag vore smart så skulle jag ägna all energi år svenska och psykologin, men vem har någonsin påstått att jag är smart?
Nej, slut på trackande nu. Överlämnar det till Merlin och Arthur.
//Jenny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback