i skolan

2009-11-09 @ 13:35:31
Sitter nu i skolan. har just nu en trevlig håltimme som pågått sedan halv tolv. Börjar igen vid tre då man har omprov i matte, ett prov som kommer gå på mindre än en halvtimme. Bredvid mig har jag Johanna som snart kommer slå sönder datorn. Tittar mig omkring ibland för att försäkra mig om den snabbaste vägen här ifrån ifall det spårar ur.

Imorse beställde vi student mössa och lite kläder. Pengar förvsinner verkligen lätt, känner mig så fattig. Ska nu tydligen bli hämtad av Jonna efter omprovet för att sedan åka till Farsta ytterligare en gång idag. Vad vi ska göra idag har jag ingen aningn om, men det gör saken lite spännande.
Nu ska vi visst vandra
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback