five me some mildness

2009-11-19 @ 20:13:31
Just nu är jag fruktansvärt arg och trött på min arm som verkar vilja hämnas på någonting. Börjar dessutom bli riktigt orolig inför morgondagen eftersom jag hitills fått stått ut med stickningar i armen, kalla duschar längs hela armen, trötthet och någon lättare yrsel. Vaccinationer är kul! Hoppas verkligen att man inte råkar ut för någon feber imorron eller att det bara blir värre. Skulle inte förvåna mig om jag inte lyckas somna inatt tack vare armen och ligger vaken halva natten och filosoferar. Helt ärligt så har jag fått nog av filosofi nattetid!

Den uppmärksamme har märkt att det blivit ny desgin på bloggen. Kände för en lite förändring. Vet inte ritkigt varför det blevrosa, eftersom rosa aldrig varit en särskillt om tyckt färg hos mig. Men, men det är alltid kul att göra något annorlunda. Känns dock lite fjortis och för Hej jag är 12 år och gillar att leka med Barbie. Får se hur länge jag orkar med detta.
Har ingen aning om vad som ska göras nu, känner mest för att sova. Men det lär inte bli aktuellt för om ett par timmar.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback