are you getting fat?

2009-11-15 @ 15:10:29

Helgen har passerat med en hastighet närmare ljusår, men som tur är så spelar det ingen större roll eftersom även veckodagarna nu för tiden sveper förbi i ett ögonblick. Jag har helt och hållet glömt bort vad jag gjorde i fredags, vilket kanske inte är ett sådant bra tecken. Igår var iaf farfar och farbror här. Så blev lite fika. Spenderade halva dagen framför tv och den andra framför datorn då det blev en massa serier. Såg två avsnitt av Supernatural, älskar verkligen den serien. Den är så sjukt genomtänkt in i minsta lilla detalj. Såg sedan en massa Glee avsnitt. En sån typiskt serie för mig.

Den här dagen har hittills spenderats med en massa matte, har nästan räknat ikapp hälften av de 30 sidor som jag låg efter i början av helgen. Ska göra ytterligare ett ryck efter middagen som jag hoppas serveras snart. Ska bli kotlettrad idag, föreslog två middagar men ingen nappade på det.  
Längtar så oerhört mycket till Supernatural avsnittet ikväll. Kommer så väl ihåg när jag såg det den 11 augusti. Kraftigare och häftigare humörsvängningar har jag aldrig varit med. Är fortfarande lite chockad över att de visar säsong fem redan nu, men man ska absolut inte klaga!
//Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback